niedziela, 9 czerwca 2013

Owocowy projekt: TRUSKAWKI

Witam po długiej nieobecności. Przychodzę do Was ze zdobieniem na Owocowy Projekt
 . Nie jest może najładniejsze, ale starałam się bardzo :) Ważne, że coś wykonałam, bo obiecałam sobie, że nie odpuszczę. 




  OWOCOWY PROJEKT                              


Przechodząc do tego co namalowałam. Starałam się utrzymać to w takim "różowym" klimacie. Na małym palcu jest truskawka, taka zwykła. Na serdecznym "coś", powiedzmy, że Truskawkowa pani, bo właśnie coś tego typu miało wyjść. Środkowy palec przedstawia truskawki, rozsypane po paznokciu :). No i najgorszy palec wskazujący, wyszedł całkiem ładnie, taka truskawka na krzaczku, niestety zahaczyłam o aparat. Dobrze, zapraszam do oglądania. 

 



Pozdrawiam, niebawem znów napiszę :)

1 komentarz:

  1. Teraz mam manię na różowy kolor, ale normalnie za nim nie przepadam! Śliczne pazurki:_:

    Zapraszam: Marquen.blogspot.com
    Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Odpowiadam z reguły na wszystkie.
Mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga, nie musicie zostawiać linku, odwiedzam wszystkich komentujących, ale gdy już bardzo się uprzecie, to poza tym zostawcie jakiś komentarz.

Dodatkowo dodam, że przyjmuję nawet najgorszą krytykę i każde wasze słowo biorę sobie głęboko do serca, jednak gdy chcecie napisać coś obraźliwego, napiszcie do mnie na e-mail: my_trinkets@op.pl , nie chciałbym aby każdy to czytał.

Z góry dziękuję za przeczytanie! :*