niedziela, 12 sierpnia 2012

Kilka nowości


Wczoraj nie dodałam Wam notatki, a obiecałam, przepraszam! Nie było kiedy.
Więc moje zakupy,dzisiaj przedstawię Wam tylko ciuszki, a jutro biżuterię i dodatki, gdyż zdjęć jest całe mnóstwo. Wgrywają się jedno po 8 minut, oszaleć można!



Pierwszy zakup to bluzeczka, zakupiony w... Auchan. Uwielbiam ciuchy z tego sklepu, są dobre gatunkowo,  a także niedrogie.












 








Bluzeczka w kratkę, zdobyta na przecenie, może nie dużej ale jednak była. Zakupiona w New Yorker.





































 
 Moja ulubiona bluzka, różowa z kołnierzykiem w gwiazdeczki! Pokochałam ją! Kupiona w new Yorker.
















Która Wam podoba się najbardziej?
Pozdrawiam!
Pa!!!!

5 komentarzy:

  1. Bluzka nr 2 najbardziej przypadla mi do gustu ;) Co nie znaczy ze reszta jest zla! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One na zdjęciach może nie wyglądają tak ładnie, ale na ciele są śliczne.

      Usuń
  2. Najładniejsza dla mnie jest bluzka numer 2. ;)
    Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie 1 będzie ciekawa w jakiejś stylizacji, najlepsza 3!:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Odpowiadam z reguły na wszystkie.
Mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga, nie musicie zostawiać linku, odwiedzam wszystkich komentujących, ale gdy już bardzo się uprzecie, to poza tym zostawcie jakiś komentarz.

Dodatkowo dodam, że przyjmuję nawet najgorszą krytykę i każde wasze słowo biorę sobie głęboko do serca, jednak gdy chcecie napisać coś obraźliwego, napiszcie do mnie na e-mail: my_trinkets@op.pl , nie chciałbym aby każdy to czytał.

Z góry dziękuję za przeczytanie! :*