niedziela, 5 sierpnia 2012

Moje kreski

Nie tak dawno w poście o kreskach, obiecałam Wam, że pokażę jak wyglądają kreski wykonane przeze mnie. Więc dzisiaj to robię!
Strasznie, naprawdę strasznie przepraszam za jakość, ale do robienia zdjęć mam tylko netbooka, aparatu tymczasowo nie mam, kabla do przesłania zdjęć z telefonu też nie mam, jestem u babci i jadąc do niej nawet o tym nie myślałam. Dlatego zdjęcia są wykonane kamerką internetową.
Moje krechy są "ubogie", ale cóż. Cienkie są dlatego, że takie mi się podobają ;)


W niektórych miejscach pojawiły się jakieś czarne kropeczki (mam nadzieję, że tego nie zauważycie)
Kreska nie jest idealna, najrówniejsza też nie jest, ale jako tako wyszła.
Zdjęcia trochę zniekształciły prawdziwy wygląd.

Kreska wykonana - Eye liner glimmerstick AVON textured teal  o kolorze ciemnym szarym. Nie lubię tych kredek,bo tworzą takie grudki i nie malują "płynnie".

Notka o manicure już jutro lub pojutrze

3 komentarze:

  1. świetnie ♥ ! dodaje i Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te kreski :) Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż http://wiki-me-and-you.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie - całkiem nowy wygląd ! myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Odpowiadam z reguły na wszystkie.
Mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga, nie musicie zostawiać linku, odwiedzam wszystkich komentujących, ale gdy już bardzo się uprzecie, to poza tym zostawcie jakiś komentarz.

Dodatkowo dodam, że przyjmuję nawet najgorszą krytykę i każde wasze słowo biorę sobie głęboko do serca, jednak gdy chcecie napisać coś obraźliwego, napiszcie do mnie na e-mail: my_trinkets@op.pl , nie chciałbym aby każdy to czytał.

Z góry dziękuję za przeczytanie! :*