piątek, 3 sierpnia 2012

Zostałam otagowana!

Już dawno słyszałam coś o zabawie w "tagowanie", ale nigdy nie sądziłam, że akurat mnie ktoś "otaguje", a jednak wspaniała Basia uczyniła to :)
Przechodząc do odpowiedzi, mogą was nieco zaskoczyć, jednak możecie się o mnie dowiedzieć sporo ciekawych rzeczy. Więc 11 pytań i 11 odpowiedzi:

1. Ulubiona potrawa?
- Uwielbiam prawie wszystko co można zjeść, ale to co przychodzi mi teraz do głowy Kurczak w sosie słodko-kwaśnym.

2. Spódnica czy spodnie?
- Zależy od pory roku, ale chyba najbardziej w spódniczkach.

3. Lato czy zima?
- Lato, lato i lato, lubię ciepełko!

4. Malujesz się na co dzień?
- Nie, uważam, że to jest zbędne na co dzień, prędzej na jakieś wyjścia, ogólnie jak wychodzę z domu, używam korektora i pudru aby się nie błyszczeć, większy makijaż wykonuję, gdy wychodzę na jakieś spotkanie czy uroczystość.

5. Uprawiasz jakiś sport? Jaki?
- Hmmm, jeżdżę na rowerze..... lubię grać w siatkówkę.

6. Ulubiony blog?
 - Mam wiele ulubionych blogów, ale te, które po prostu mnie ciekawią to:

Z każdym dniem jest ich coraz więcej!

7. Koty czy psy?
- Lubię wszystkie zwierzęta, poza właśnie kotami (są wyjątki), które bardzo mnie denerwują, więc wolę psiaki.

8. Masz zwierzę domowe? Jakie?
- Tak, mam. Jednego pieska rasy Shih-Tzu, wabi się Goofy. Do nie dawna miałam także chomika dżungarskiego Amy, która była ze mną prawie dwa lata, a po niej kolejnego chomiczka dżungarskiego Timmy'ego, który był ze mną tylko 5 dni, potem nie wiadomo z jakiej przyczyny zdechł, były to raptem kilka tygodni temu. Niedługo mam zamiar kupić kolejnego maluszka.

9. Trampki czy szpilki?
- Lubię to i to (i jeszcze balerinki), zależy od nastroju.

10. Długi rękaw czy krótki rękaw?
- Zdecydowanie krótki, długi mnie po prostu denerwuje. 

11. Masz rodzeństwo? Ile?
- Mam jedną siostrę.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
A teraz kogo nominuję:

A oto pytania:
1. Masz najlepszą przyjaciółkę/przyjaciela?
2. Lubisz chodzić w szpilkach?
3. Jakiego koloru masz oczy?
4. Wolisz kolor czarny, czy biały?
5. Czekolada biała czy mleczna?
6. Jaki jest twój ulubiony blog?
7. Włosy proste czy kręcone?
8. Czy byłaś kiedyś na diecie?
9. Najciekawsza potrawa jaką zjadłaś?
10. O jakim smaku najbardziej lubisz lody?
11. Jakie są Twoje ulubione blogi?  Jaką zupę najbardziej lubisz?
UWAGA! Zmieniam pytanie 11 ze względu na to, że niemalże identyczne pytanie to pytanie 6. Przepraszam za utrudnienia.

P.S. Szykuję dla Was notkę o ślicznym manicure?

3 komentarze:

  1. Wreszcie inne pytanie, niz ulubione blogi ;d
    Dodaję do obserwowanych i licze na rewanż ;) http://bombelkixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag ;) Czekam na notkę z manicurem ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Odpowiadam z reguły na wszystkie.
Mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga, nie musicie zostawiać linku, odwiedzam wszystkich komentujących, ale gdy już bardzo się uprzecie, to poza tym zostawcie jakiś komentarz.

Dodatkowo dodam, że przyjmuję nawet najgorszą krytykę i każde wasze słowo biorę sobie głęboko do serca, jednak gdy chcecie napisać coś obraźliwego, napiszcie do mnie na e-mail: my_trinkets@op.pl , nie chciałbym aby każdy to czytał.

Z góry dziękuję za przeczytanie! :*