wtorek, 24 lipca 2012

Kreseczki - "Jaskółeczki"

Większość z Was pewnie już po tytule zorientuje się o co chodzi, ale dla jasności - chodzi tu o kreski typu "Jaskółka" malowane eyelinerem. Warto dodać, że tak owe kreski, przeważnie miała namalowane Amy Winehouse. Wprawdzie kreski Amy, były nieco grube, ale prezentowały się równie dobrze.
Znalazłam dla Was w internecie różne "jaskółeczki", mnie podobają się wszystkie, każda ma jakiś urok i w jakiś sposób przypomina tę "jaskółkę":
 
 Które Wam przypadły najbardziej do gustu?

Jeśli miałybyście chęć spróbować namalować takie cudeńko, to niżej zamieszczam instrukcje (nie mojego autorstwa). Oczywiście jest ona dla osób, które dopiero zaczynają "współprace z eyelinerem".
 
 Jak ja maluje "jaskółkę", przedstawię Wam już wkrótce, jak na razie mam pewną usterkę aparatu :P

Do zobaczenia, jutro postaram się dodać kolejną notatkę (możliwe, że z moimi zdjęciami) :). Bye!!!


(Wszystkie zdjęcia przedstawione w dzisiejszej notce, są z GOOGLE, NIE są więc mojego autorstwa.)



1 komentarz:

  1. Mi najbardziej podobają się:
    1, 2, 5, 7, 8!!! Są boskieee!!!
    + fajnego masz bloga, gdybym miała konto, to obserwowałabym, więc obserwujący mają szczęście i są fajnymi ludźmi!

    Jak coś to nie mysl że ja jestem ttylko anonimem i moje zdanie się nie liczy, ja jestem Anetka W...... .
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Odpowiadam z reguły na wszystkie.
Mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga, nie musicie zostawiać linku, odwiedzam wszystkich komentujących, ale gdy już bardzo się uprzecie, to poza tym zostawcie jakiś komentarz.

Dodatkowo dodam, że przyjmuję nawet najgorszą krytykę i każde wasze słowo biorę sobie głęboko do serca, jednak gdy chcecie napisać coś obraźliwego, napiszcie do mnie na e-mail: my_trinkets@op.pl , nie chciałbym aby każdy to czytał.

Z góry dziękuję za przeczytanie! :*