piątek, 13 lipca 2012

My Beauty Trinkets - czyli cały mój świat, zawarty na jedenej stronie.

 Hej!  Na samym początku powiem Wam, że tego bloga założyłam nie z nudów, gdyż po dłuższych przemyśleniach, założyłam go, bo uważam, że dobrze mieć kontakt z osobami o podobnych zainteresowaniach i podobnym wieku, a także o takich samych problemach. Żeby nie zanudzać przedstawię Wam to co istotne w punktach i każdy przeczyta to, co go interesuje.

1. Kim jest autorka bloga?
  Autorka tego bloga jest osobą ambitna i odrobinkę zwariowaną.

2. O czym będzie ten blog?
  Blog w całości będzie poświęcony mojemu codziennemu życiu, nie myślcie sobie, że będą to codzienne nudy, jakie mi towarzyszą, o nie, tak prosto to nie będzie! Będę tu zamieszczać stylizacje ubrań, moje rękodzieła, będę organizować konkursy z REALNYMI nagrodami, porady kosmetyczne ( i nie tylko), a także recenzje różnych produktów, ogółem - BLOG O WSZYSTKIM

3. Dla kogo będą nagrody?
  Nagrody będą dla osób aktywnych, obserwujących i zajmujących (któreś) miejsca w konkursach.

4.  REGULAMIN (na blogu):
 1) Nie używamy wulgaryzmów. - Sami wiecie o co chodzi, nie musicie wyrażać się nie wiadomo jak oficjalnie, ale bez przesady.
 2) Nie wyśmiewamy się z cudzych problemów. - Na pewno będę tu opisywała różne sprawy, będę to robić jak najbardziej delikatnie i dyskretnie.
 3) Nie spamujemy. - Do polecania Waszych blogów, będą specjalne notki, jeśli jednak chcecie zaprosić mnie na swojego bloga, to bardzo proszę , ale róbcie to kulturalnie i dyskretnie, pisząc jakiś komentarz poza tym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Odpowiadam z reguły na wszystkie.
Mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga, nie musicie zostawiać linku, odwiedzam wszystkich komentujących, ale gdy już bardzo się uprzecie, to poza tym zostawcie jakiś komentarz.

Dodatkowo dodam, że przyjmuję nawet najgorszą krytykę i każde wasze słowo biorę sobie głęboko do serca, jednak gdy chcecie napisać coś obraźliwego, napiszcie do mnie na e-mail: my_trinkets@op.pl , nie chciałbym aby każdy to czytał.

Z góry dziękuję za przeczytanie! :*