czwartek, 26 lipca 2012

Prezenty urodzinowe

Niestety nie udało mi się dodać wczoraj notatki, wiem, że obiecałam, ale nie miałam na to czasu! Ciągle miałam gości, potem poszłam na spacerek i tak o dwudziestej pierwszej wróciłam do domu.

Wracając do urodzin, było wspaniale, torcik był wyśmienity, prezenty cudowne i nadzwyczajni goście!
Przedstawię Wam dziś moja słodka "niespodziankę", od babci i rodziców.





A oto była "niespodzianka", ten pyszny torcik upiekła moja babcia, był to prezent od niej, przyznam szczerze, że byłam miło zaskoczona, gdyż miał być mały kupowany torcik, a oto do domu przyniesiono mi coś takiego ;). Przepraszam, że nie przedstawiłam tortu w całości, ale na moim aparacie nie znalazłam takich zdjęć, zdjęcia tortu w całości zrobiłam aparatem Pauli i nie mam jak ich teraz wgrać na komputer.

A tutaj kilka z wielu prezentów, jakie dostałam! Jesteście ciekawi co kryje się w tych torebeczkach??? 
Jeśli tak, to zaglądajcie na mojego bloga (przez około tydzień, a już jutro pierwszy) , będę Wam po kolei publikować moje cudne prezenty!
No i nie obeszło się bez słodkości!!! Z dziesięć czekolad dostałam na pewno i jestem zadowolona, gdyż można nazwać mnie "czekoladoholiczką". Na całe szczęście mam siostrę, która opamięta mnie i na pewno nie pozwoli abym zjadła to wszystko sama ;)!!! 

Pozdrawiam Was!!!
Całuski :***
-lenusia

3 komentarze:

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję. Odpowiadam z reguły na wszystkie.
Mam tylko jedną prośbę - jeśli chcecie abym odwiedziła Waszego bloga, nie musicie zostawiać linku, odwiedzam wszystkich komentujących, ale gdy już bardzo się uprzecie, to poza tym zostawcie jakiś komentarz.

Dodatkowo dodam, że przyjmuję nawet najgorszą krytykę i każde wasze słowo biorę sobie głęboko do serca, jednak gdy chcecie napisać coś obraźliwego, napiszcie do mnie na e-mail: my_trinkets@op.pl , nie chciałbym aby każdy to czytał.

Z góry dziękuję za przeczytanie! :*